Ovaj problem poznat je mnogima ženama – dok cijelo tijelo mršavi – s bedrima i bokovima je teže. Vitke noge, zategnuti bokovi i podignuta stražnjica su potpuno realani ciljevi. Tajna je u pravilno odabranom kompleksu vježbi, prenosi uspesnazena.com.

Predlažemo vam odličan plan vježbi prefesionalnih instruktora fitnessa. Svaki dan tijekom mjeseca, malim koracima ćete se približavati pobjedi. Sve što je potrebno je redovito raditi ove vježbe!

Kada primijetite okruglu i podignutu stražnjicu, vidno vitkije i zategnutije butine i bokove u ogledalu, sjetite se da je sve moguće! Najbitnije je željeti i htjeti!

Odvojite 15 minuta dnevno za ove vježbe, i nakon mjesec dana bit ćete ugodno iznenađene rezultatom.

Vježbe ne oduzimaju puno vremena, možete trenirati bilo gdje, sportske sprave nisu potrebne. Potrebna je samo snaga volje!

Pogledajte ispravan način izvođenja ovih vježbi:

 

1. Čučnjevi sa izbačajem noge u stranu. Za svaku nogu – 10 puta.

 

2. Čučnjevi “Sumo” – 10 puta.

 

3. Čučnjevi s podizanjem ruku – 10 puta.

 

4. Čučnjevi – vježbanje trbušnih mišića. Za svaku nogu – 10 puta.

 

5. Skokovi – 10 puta.

 

6. Čučnjevi na jednoj nozi (za napredne!). Za svaku nogu – 10 puta.

 

7. Sa iskorakom noge natrag. Za svaku nogu – 10 puta.

 

8. Čučnjevi na jednoj nozi. Za svaku nogu – 10 puta.

 

9. Korak u stranu. Za svaku nogu – 10 puta.

 

10. Čučnjevi u skoku – 10 puta.

 

Počnite s manjim brojem ponavljanja (barem 6), postupno povećavajući broj ponavljanja do 10 pa i do 20 te smanjujući pauzu tj odmor između dvije vježbe.

uspesnazena.com