Hodanje na koljenima se preporuča svima! Ova vježba nema kontraindikacija, prenosi uspesnazena.com.

Čak i oni koji imaju bolove u koljenima i zglobovima mogu isprobati ovu učinkovitu kinesku tehniku. Ispostavlja se da koljena vrlo često bole zbog atrofije mišića leđa, nogu, kralježnice, drugim riječima, bol nastaje kod ljudi koji vode statički život.

Taoistički, hodanje na koljenima pomaže u borbi s bolestima bubrega i jetre.

Stvar je u tome da se na jastučićima na koljenima nalaze točke koje je korisno stimulirati kod problema s unutarnjim organima. Kineska medicina priznaje ovu vježbu kao lijek protiv svih bolesti!

Zaista, ovakav način hodanja, pored drugih fizičkih aktivnosti, ima mnogo prednosti. Za ovu vježbu treba odvajati 15-20 minuta svakodnevno, samo tako rezultat će biti primjetan.

Kako se izvodi vježba:

Obavljajte vježbu na podu, postavljajući ispod koljena meku deku ili jorgan. Krećite se polako, oslanjajući se isključivo na koljena.

Od preopterećenja zglobova koljena, u početku možete osjetiti bol. Kada mišići nogu dovoljno ojačaju, bol će nestati.

Obavljajući ovu vježbu svakodnevno, možete vrlo brzo postići i mršavljenje nogu.  Ako želite usput ojačati ramena, možete uzeti lagane utege u svaku ruku i držati ih ravno pred sobom dok hodate.

I ne samo to.

Ova taoistička praksa pomaže čak i u poboljšanju vida, jer se u području tetiva koljena nalaze točke koje odgovaraju za pravilan rad jetre, bubrega i očiju.

Preporuča se hodanje na koljenima sa zatvorenim očima – učinak će biti još snažniji!

uspesnazena.com

Izvor : atma.hr